Tuesday, March 29, 2011

Contest Senyumanmu Sumber Inspirasiku

Hype peeps ! Seronok kan lau leh tido ujan-ujan camni. hohoho~ okeh la. entry aku kali ni, aku nak pertaruhkan pic comel someone yang aku sayang untuk contest ni. Nak tau sapa?? tunggu la dulu. huhuhu~ btw, ni blog tuan penganjur, aien hermione.



okeh ! kat atas ni banner untuk contest tu. tuan je kan tuan penganjur tu. (erk ! ni bikan mengampu okeh ! ) actually, aku saja je join contest ni. mana la tau kot-kot ade rezeki kan?? huhuhu~ actually, untuk contest ni, aku pertaruhkan pic sepupu kesayangan aku yang comel tu. aku suker giler kat die. die pun suker giler kat aku. ngeeee~ nak tau kenaper aku suker die?? sebab die comel n pandai sangat. setiap kali die nampak aku,mesti dah x mahu dah kat parent die. he3~ i lap u more la Nur Wirdatul Qaisara. *wink* ;)


ni pic budak comel tuh. comel kan die?? heheheh~ tu jela yang aku mampu tulis wat masa sekarang ni.  need to have a shower lak. huhuhuhu~ k la. tata olz. ;)

anda suka entry ini?? silalah like (^_^)

3 GOSIP HANGAT:

mykhalis said...

rajin join kontes nie..gud luck k?

hottest entry di blog khalis :
Dunia coklat paling lazat

Diskusi lucu antara Bill Gates dan Steve Jobs

Unknown said...

hai awk.. keputusan dah diumunkan..
sila lar jenguk..hehehe

http://aienhermionie27.blogspot.com/2011/04/keputusan-contest-senyumanmu-sumber.html

fatian athiea said...

cepatlah tgk keputusan.hehehe

tinggal jejak oke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...