Tuesday, March 15, 2011

bengang !!

ish ! aku x tau la pe rasa malam ni. mmg bengang giler rasanya. aisshhh !! xpenah aku rasa aku hangin satu badan cmni. ni sume gara2 tenet yang lembab ni la. ish !! sakitnya hati aku. dah 2 hari dah ko lembab cmni. tolongla !! aku nak bukak portal amek notes pun xleh. ish !! mmg aku bengang la. siyes !! kalau ko manusia, mmg aku siat2 ko wat gulai kawah nanti. ish !! semalam boleh lagi aku sabar. tapi hari ni, bila ko x abis2 wat pangai lembab ko cmni, mmg aku dah x leh nak sabar dah. mmg hangin tol la aku ngan ko wahai tenet terchenta. ish !! tolongla. aku nak amek tajuk esemen dalam portal la. tolongla. ish !!



FF: aku mmg hangin satu badan ni. mmg tido je ubatnye. k la. nyte.


anda suka entry ini?? silalah like (^_^)

0 GOSIP HANGAT:

tinggal jejak oke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...