Monday, March 28, 2011

Cinta sebelum kawen?? Sampah semata-mata !!

Salam. Camne ngan tajuk entry aku tu? HOT x? hakhakhak~ Sebenarnya, kali ni aku nak gitau korang sal tahap-tahap atau peringkat seseorang tu bercinta. Korang penah tau x selama korang bercinta dengan seseorang tu, korang dah sampai tahap mana?? kalau x tau, jom tengok sini. Matthew Inman telah jelaskannya dalam beberapa cara. HAPPY READING GUYS !




See?? sumenye cam hampeh je kan? hahahaha~ masalah dunia sekarang ni, bercinta bagai nak rak tapi nak jumpa yang akan kawen & kekal tu, dalam 1000 orang, sorang pun lom tentu lagi. So, pengajarannya, x yah la dok sibuk-sibuk nak cari kapel lagi sekarang ni. Lau yang tengah belajar tu, belajar dulu bagi abis, bagi berjaya. Gembirakan hati orang tua korang yang dah susah payah besarkan korang dari kecik sampaila sekarang ni. Tak yah la nak serabutkan diri dengan benda-benda alah ni. Kalau ada jodoh tu, x kan ke mana. Then yang paling best, bercinta lepas kawen. Aku suka camni. saper yang nak join aku?? hakhakhak~ sila angkat kaki ye. (^_^)


FF: Yang penting, bercinta denganNYA  je yang mampu membuatkan hidup kita ni aman damai dan tenteram. *peace* (^_^)

anda suka entry ini?? silalah like (^_^)

2 GOSIP HANGAT:

FzaIbrahim said...

tapi still, kalau dah kawen bru bercinta ni kang kalau dpt org yg salah mcm mana tu? huu

mykhalis said...

stuju tue.. bila dah kawen itulah jodoh.. dan bila dah jodoh percayakanlah jodoh anda..takde salah betul dah..saling terima kekurangan dan kelebihan memasing..

hottest entry di blog khalis :
Kantoi ketika skodeng

5 Binatang paling bisa di dunia

Gambar miera liyana kini sopan

tinggal jejak oke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...