Sunday, March 20, 2011

Saya nak join bloglist Yuyu Zulaikha 3

hello everyone ! hikhikhik~
nampak x tajuk entry aku tu?? aku ras cam nak try gak la wat benda2 alah ni.
maklumla, aku kan still budak baru belajar. hu3~
umo blog pun x sampai 10 hari lagi. hu3~
okeh ! syarat2 nak join bloglist Yuyu Zulaikha ni :


1) buat entry sal "saya nak join bloglist Yuyu Zulaikha". -settled-

2) link kan ke entry Yuyu Zulaikha --settled-

3) tepek header Yuyu Zulaikha -settled- (cheq nak buat besar punyer.hikhikhik)

4) secebis harapan : okeh, harapan izah, izah nak kenal dengan semua bloggers yang mantop2 ni. almaklumla, izah kan still budak baru belaja dalam blog ni di samping nak abiskan sisa2 study yang akan abis dalam masa 2 bulan lagi. *peace* (^_^)

5) htr URL entry ke entry komen Yuyu Zulaikha -in progress- (^_^)


FF: sapa2 yang nak join, leh la wat camni gak ek. ni 1st time tau izah wat benda2 camni. ntahla btol ke x cara izah wat ni. yang penting, enjoy. (^_^)

anda suka entry ini?? silalah like (^_^)

0 GOSIP HANGAT:

tinggal jejak oke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...