Monday, March 28, 2011

Selamat Menyambut Hari Tua Kawan !!

Salam uolz. Dah pagi dah pun kan? pergghh ! lama tol aku x update blog ni. Dah bersawang dah semua widget-widget yang ada kat blog aku ni. huhuhu~ Soryla kengkawan. cheq tak sempat nak update. Busy sangat sekarang ni dengan midterm test, presentation, assignment, kuiz & banyak lagi la. Almaklumla, kehidupan student sem akhir la katakan. ngeee~ (cet ! perlu ke mention "sem akhir" tu. huh ! )

Actually, entry aku kali ni aku wat khas untuk kawan aku. Namanya Shah Rizan. Ni nama blog dia. The Dr. Choice. (korang boleh klik kat nama blog dia tu je kalau nak tengok tuan nya yang ensem tu) Tapi kitorang paggil dia bro beautiful girl je. Nak tau sebab pe kitorang panggil camtu? hakhakhak~ adala sebab specialnya. Biarla sebab-sebabnya menjadi rahsia ye ! hehehehe~ Actually, besday die hari ni la der. aku tak tau pun biler besday ko sebenarnya. naseb baik ade FB kan? heeee~ Sory nyah ! I kan busy. x sempat nak amek tau semua tu. hakhakhak~

Shah, ni ada satu lagu khas untuk ko. Lagu "kita satu" nyanyian Spider. tapi ni versi kawan okeh ! best gler dowh. (actually ni luahan hati yana. ahakz.) ko baca, download, dengar & hayatilah ye. (^_^)


 Kita telah ditakdir bersama,
Teman hidup di dunia,
Malam siang, kita jadi satu,
Kerana engkau adalah milikku.

(yang lain sambung sendiri. ngeee~ )

*nah ! aku belanjer ko kek besday. =)


FF: HAPPY BESDAY SHAH !! aku tetap sayang ko n kawan2 aku yang lain walaupun ko selalu kutuk aku. aku redha je. sobs. ='(

anda suka entry ini?? silalah like (^_^)

0 GOSIP HANGAT:

tinggal jejak oke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...