Sunday, March 20, 2011

Mengubati hati yang lara T_T

korang agaklah kan, kenapa tajuk entry aku camni? hohoho~ sebenarnya aku nak gtau yang aku kuar karOk tadi. erk ! aku x nyanyi pun. teman orang nyanyi je. hu3~ baru je balik ni. hu3~ kuar semata-mata mengubati hati yang lara sebab dah miss 5 marks from da marketing management class punyerr quiz. sobs. T_T

dah ! aku x mau ingat lagi sal tu. actually, aku tengah layan kesedihan + kekesalan aku coz x gi kelas kat bilik. tiba2 membe aku, si kerOl aka atOk kesayangan aku kol ajak gi karOk. aku pun ape lagi. on jela. kitorang pergi bertiga. sorang lagi bond aka scandal terangku. ahakz.

bukan men express aku bersiap. pakai baju yang dah pakai gi kelas tadi. 1 kelas pagi tadi okeh ! (baru pakai sekali okeh ! tu pun x berpeluh langsung) dengan tudung ariani. perghh ! memang sempoi giler la aku kuar tadi. dahla dengan muka baru bangun tido lak tu. hu3~ aku juz sapu bedak johnson's baby aku yang warna pepel tu je. mmg selekeh kan? wytever ! yang penting, aku hepy. hoyehhh ! (^_^)

erk ?? ape motif aku wat entry ni sebenarnye?? em, aku juz nak cakap yang aku hepy je. fullstop ! (^_^) 
jom layan pic sengal aku tadi. =)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 *posing dulu dlm kete. =)

 *sempat lagi bergambar dalam kete. hohoho~

*okeh ! ni lak pic konon2 karok tadi. =)

*burok giler pic pakai spek. huh !

*posing ala2 ayu gitu. uwekss~ =p

*nape la ko wat muka cmni kerOl?? sedih aku tengok. T_T

*pic dgn bOnd. =)



and last sekali, ni pic muka dekat aku. burok giler dowh muka aku sekarang ni. uwaaa~ nak nangis rasanya. nak muka dulu. uwaaaa~ T_T

 * ni lak pic yg sgt burOx. pic muka dekat coz nak tunjuk muka aku yang memang natural k ! burOk giler. huh ! sumenye sebab esemen. grrrrrr~


FF: ni la pic2 si budak gemOk. uwaaa~ saya dah makin gemOk. mata saya lak dah jadi cam kungfu panda dah sekarang. help me !! T_T

anda suka entry ini?? silalah like. (^_^)

0 GOSIP HANGAT:

tinggal jejak oke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...