Saturday, March 12, 2011

insaflah kalian !

Assalamualaikum.

okeh ! sekarang jam kt laptop aku ni dh mnunjukkan 1.43 pagi. tp mata aku ni langsung x ngntok lagi. pelik tu. slalunya pantang pkul 11, dh mula kluar dah air. ( air mata okeh ! )

bila dh lewat2 ni, perut pun mula la nak menyanyi. mentang2 la aku pun tgh nyanyi sambil dgr lagu gune earphone ni. ops ! terlanjur aku dah menulis ni, aku nk citer 1 lagu yg mmg bg aku, lagu ni ade nilai yg btol2 wt aku rs cm nk insaf je. aku rs cm dh tlalu byk dh dosa yg aku wt selama ni. ntahla.

aku pun xtau ntah berapa kali dh aku repeat lagu ni malam ni. n 4 truth, aku mmg dh jatuh hati n air mata sekali lepas dgr & hayati lirik lagu ni. ya ALLAH. lalainya hambamu ini. ='(
sebelum ni, heboh psl rusuhan, pembunuhan, kes rogol & byk lg kt Mesir. hari ni terjadinya gempa bumi kt Jepun. lebih 200 org yg terbunuh. esok @ lusa?? kita pun x tau bl smua tu akan menimpa kita pula kan? *sobs* ='(


*bersyukurlah kita dengan segala nikmat keamanan yg kita masih lagi kecapi skrg ni*


ni antara lirik lagu daripada lagu "denganMU aku hidup". OST cerita MUALLAF nyanyian OPICK. korang search sendiri la lagu ni kt 4shared ek. (mood : mls nk cari ). dengar & hayatilah liriknya yg amat bermakna tu. selamat mendengar. (^_^)

denganMU aku mati,
hanyalah padamu,
hanyalah untukmu,
hidupkn dijalani.

padamu ku berserah,
padamu ku berpasrah,
hanyalah padamu,
hanyalah untukmu,
hidupkan dijalani.

engkau ALLAH yg maha mendengar,
engkau ALLAH yg maha mengampuni,
engkau yang mengampuni,
enangkau yg memaafkan,
engkau ALLAH.

ALLAHUR RAHMAN,
ALLAHUR RAHIM,
ALLAHUL MALIKUL KUDDUSSALAM,
ALLAHUL MUKMIN,
ALLAHUL MUHAIMIN,
ALLAHULA'ZIM ZULJABBAARUL MUTAKABBIR.


p/s : rasa cam insaf sangat mlm ni. rasa cm nk berubah je. insyaALLAH. amin. =/

anda suka entry ini?? silalah like (^_^)

0 GOSIP HANGAT:

tinggal jejak oke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...