Sunday, March 13, 2011

Letih !! ape yg aku akan buat??

okeh ! entry aku kali sal letih. aku x tau la kenaper aku rasa letih sangat hari ni. sampaikan aku terponteng satu kelas tadi gara2 letih. (erk! "ter" ke or mmg sengaja ponteng? abaikan.)siyesly dears, aku memang letih betOl hari ni. mungkin disebabkan cuaca jugak aku rasa. cuaca hari ni mendung je kat sini. tu yang jadikan aku mengantOk n tertido tadi. tapi tido2 ayam jela. x sampai setengah jam pun aku tido tadi. malam ni ada kelas KP lak. esok seharian lak kelas aku dari kul 8am sampailah kul 5pm. pack giler kan jadual aku? uwaaaa. letih!! T_T  seb bek  aku ni dh SEM LAST dh kt sini. ( erk ! perlu ke mention? wutever ) so, just tinggal beberapa bulan je lagi aku nak kena seksa camni. =) *muka gembira*

okeh ! berbalik kepada isu letih tadi, bila aku letih, aku akan wt something yg bagi aku benda2 tu, rutin harian aku. bila aku letih, benda 1st sekali yg aku wt, aku g mandi. bila badan dh terkena air ni, automatik tubuh kita ni akan jadi segar. tapi kadang2 tu, ade gk masanya aku malas nak mandi. so, aku akan minum air masak. lau korang nak tau, minum air masak ni boleh ilangkan letih korang tau. x caya? cubalah. (^_^)

 *air masak gak salah satu petua awet muda (^_^)

korang gak leh ilangkan letih korang tu dengan dengar muzik, ketawa sambil borak2 dengan kawan2 korang n kalau yg bekerja asyik mengadap komputer je, korang stop la kejap, bangun dari tempat duduk korang tu n g la mana2. bagi bergerak sikit otot2 tubuh yang dah penat bekerja tu. k la korang. aku pun sebenarnye x tau ape yg aku tulis ni. tangan je yang bergerak tapi otak kat tempat lain. so, lau korang rasa cam x faham ape yang aku tulis n try sampaikan, korang abaikan je. aku sendiri pun x tau pe yang aku tulis n motif aku sebenarnye. (^_^)

 *rehatlah sebentar kalau dah letih sangat tu. tak perlu la sampai jadi camni. (^_^)


FF:  sorry 4 a 'messy' article. i am just want to share my tiredness here. that's all. (^_^)


anda suka entry ini?? silalah like (^_^)

0 GOSIP HANGAT:

tinggal jejak oke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...